مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 20:222022-01-25سياسي

پاسخ به سؤالات و شبهات درباره سفر آیت الله رییسی به روسیه


یک منبع مطلع درباره سفر اخیر آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان به مسکو و دیدارش با همتای روسی خود گفت: ایران، قدر این میزبانی سطح بالای طرف روس را می داند و پیام این سطح از تشریفات و احترام را دریافت کرده و با نگاه مثبت به تحکیم روابط دوجانبه در آینده نزدیک می نگرد.

- یک منبع آگاه در گفت وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، جزییاتی از سفر اخیر آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری اسلامی ایران به روسیه را که به دعوت رسمی ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور انجام شد، بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر، رسانه های غیرمعتبر و برخی ناظران و فعالان سیاسی، تحت تأثیر عملیات روانی معاندین، شبهاتی را درباره این سفر مطرح کرده اند، گفت: عمده این شبهات، مربوط به بحث رعایت آداب دیپلماتیک و پروتکل های تشریفاتی است که همین مسأله نشان می دهد حریف، درباره اصل و محتوای سفر، دست خالی است و به همین علت، به پرداختن به حواشی روی آورده است.

این منبع با اشاره به اینکه پروتکل های دیدارهای مقامات رسمی از یک کشور خارجی، به صورت کلی به چهار دسته تقسیم می شود، گفت: سفرهای شخصیت ها معمولاً یا در قالب دیدار عالی حکومتی (State visit) است، یا دیدار رسمی (Official visit) و در خصوص مسؤولان اجرایی مثل وزرا هم دیدار، یا کاری (work visit) است و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به سؤالات و شبهات درباره سفر آیت الله رییسی به روسیه

پاسخ به سؤالات و شبهات درباره سفر آیت الله رییسی به روسیه