مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 20:172022-01-25اقتصادي

عبور حجم معاملات گمرک ساوه از مرز 466 میلیون دلار


مدیر گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه گفت: حجم مبادلات تجاری گمرک منطقه ویژه اقتصادی از مرز 466 میلیون دلار گذشت.

- فرامرز امیدی در گفتگو با خبرنگار فارس در ساوه با تبریک روزجهانی گمرک به مرزبانان اقتصادی کشور گفت : در  10 ماهه سال 1400 حدود 447 هزار تن انواع کالاهای صادراتی به ارزش بیش از 182 میلیون دلار از گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه به 59 کشور توسط 124 فعال تجاری در حوزه صادرات غیر نفتی ، صادر شده است .

وی با بیان اینکه این میزان صادرات در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل حدود 23 درصد از نظر ارزش دلاری افزایش داشته است گفت : عمده کالاهای صادر شده از این گمرک طی این مدت هیدروکربن سبک و فراورده های نفتی، قوطی آلومینیومی و درب آسان بازشو، ، آبگرمکن ،آبمیوه، انواع شیشه و مصنوعات شیشه ای ( بلورجات ) ، ، کاشی، رول گالوانیزه، رول دستمال کاغذی و .

بوده است.

فرامرز امیدی افزود : طی این مدت کشورهای افغانستان ,عراق , پاکستان، ایتالیا ،ترکیه ,سوریه، ترکمنستان ، هلند ، بلغارستان وارمنستان عمده خریداران کالاهای ایرانی از طریق این گمرک بودند.

وی با اشاره به کالاهای ترخیصی از گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه افزود : میزان واردات این گمرک طی این مدت  مقدار 95 هزار تن انواع کالا به ارزش 284 میلیون و 500 هزار دلار بوده که از این مقدار  79 هزار تن انواع کالا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور حجم معاملات گمرک ساوه از مرز 466 میلیون دلار

عبور حجم معاملات گمرک ساوه از مرز 466 میلیون دلار