مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 19:472022-01-25سياسي

ضرورت توسعه گردشگری ساحلی در بندر شرفخانه


فرماندار شبستر بر ضرورت توسعه گردشگری ساحلی در بندر شرفخانه تاکید کرد.

- ، ایوب دهقان عصر سه شنبه در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران این منطقه با اشاره به اینکه اصحاب رسانه پشتوانه قوی برای مسئولان هستند، اظهار داشت: خبرنگاران منطقه با وحدت کامل و همسو برای تحقق این کار فرهنگی و تأثیرگذار در منطقه تلاش کنند.

فرماندار شبستر ضمن درخواست از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ساماندهی این قشر زحمتکش از جامعه گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی، ساماندهی و ارائه مجوز قانونی برای علاقه مندان جهت فعالیت در این حوزه از مسائل مهم این حوزه است.

رییس شورای اداری شهرستان شبستر مطالبه گری درست را از وظایف رسانه ها دانست و اظهار داشت: خبرنگاران سعی نمایند در موضوع مطالبه گری و بیان مشکلات جامعه، اقدامات انجام گرفته دستگاه های اجرایی را نیز در این مطالبه گری تلفیق نموده تا شاهد تأثیرگذاری بیشتر آن در جامعه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران زبان گویای مردم و بیان مشکلات جامعه هستند خاطر نشان کرد: نقد صحیح و بیان مشکلات جامعه باعث تسریع در حل مشکلات مردم شده و موجب برچیدن شایعات خواهد شد.

دهقان بر لزوم حفظ جایگاه خبرنگاران در جامعه تاکید کرد و اضافه نمود: خبرنگاران در جامعه باید از احترام ویژه برخوردار باشند و جایگاه اجتماعی آنها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه گردشگری ساحلی در بندر شرفخانه

ضرورت توسعه گردشگری ساحلی در بندر شرفخانه