مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 19:272022-01-25سياسي

توانمندی های بانوان استان سمنان در انتصابات به کارگیری می شود


از پتانسیل، فرصت ها و توانمندی های بانوان توانمند، متخصص و با تجربه مجموعه استان در بحث انتصابات استفاده خواهد شد.

- ، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در آیین تجلیل از مقام مادر و قدرشناسی از بانوان شاغل و بازنشسته استانداری سمنان با بیان اینکه ما از پتانسیل، فرصت ها و توانمندی های بانوان توانمند، متخصص و با تجربه مجموعه استان در بحث انتصابات استفاده خواهیم کرد، تاکید داشت: زنان توانمندی بالایی در مدیریت دارند.

وی افزود: در کنار تمامی دستاوردهای انقلاب اسلامی، از جمله امنیت، ولایت، پشتیبانی مردم و موفقیت ها در حوزه های سیاسی، نظامی، پزشکی، هوافضا و سایر موارد، هویت بخشی به نقش زنان از دیگر دستاوردهای مهم و قابل توجه است.

استاندار سمنان گفت: افزایش مشارکت های اجتماعی زنان در جامعه، امری است که از برکات انقلاب اسلامی بوده و امروز شاهدیم در راستای تحقق این مهم، تعداد سمن های فعال در حوزه بانوان و درصد تصدی پست های مدیریتی کشور توسط بانوان افزایش یافته است.

هاشمی با بیان اینکه نقش آفرینی بانوان و مادران در حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، از دیگر مؤلفه های تحقق هویت بخشی به نقش زنان در جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: نقش مادر در نهاد خانواده و جامعه بسیار تعیین کننده است و باید هر روز ما روز تجلیل از مقام مادر باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی های بانوان استان سمنان در انتصابات به کارگیری می شود

توانمندی های بانوان استان سمنان در انتصابات به کارگیری می شود