مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 19:272022-01-25سياسي

لزوم حل موضوع اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر لزوم حل موضوع اشتغال خانواده ایثارگران، گفت: طبق بخشنامه، 100 درصد فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد باید در دستگاه های اجرایی استخدام شوند.

- ایسنا/فارس معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر لزوم حل موضوع اشتغال خانواده ایثارگران، گفت: طبق بخشنامه، 100 درصد فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد باید در دستگاه های اجرایی استخدام شوند.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر سه شنبه 5 بهمن در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فارس بیان کرد: 33 هزار نفر در کشور شرایط استخدامی را دارند که برای 17 هزار نفر برای شرکت در آزمون مجوز صادر شد.

او با بیان اینکه سهم فارس 500 نفر بود، افزود: 350 نفر در آزمون شرکت کردند که برای 115 نفر اقدام شده است، اما دستگاه های اجرایی به کندی عمل می کنند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به متقاضیان مسکن در فارس اشاره و اضافه کرد: 5هزار خانوار از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران که متقاضی دریافت مسکن، تاکنون زمین یا خانه و تسهیلات دریافت نکرده اند.

قاضی زاده ادامه داد: در فارس برای ساخت 10 هزار واحد مسکونی با استاندار سابق تفاهم نامه امضا شده بود که فقط برای 310 نفر محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حل موضوع اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران

لزوم حل موضوع اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران