مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 19:172022-01-25سياسي

اجرای 379 طرح اشتغالزایی توسط بنیاد برکت در کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فهرج، سیدمحسن کالوندی مدیر نظارت و کمیته تحقیق و توسعه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امروز در حاشیه سفر به شهرستان فهرج اظهار کرد: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام تاکنون در استان کرمان بیش از 5 هزار و 300 طرح اشتغالزایی اجرا کرده است.

 وی افزود: این بنیاد در شهرستان فهرج افزون بر 379 طرح اشتغالزایی اجتماع محور اجرا کرده که برای هزار و 173 نفر  در بخش های مختلف اشتغالزایی شده است.

 کالوندی با بیان اینکه این طرح ها با اعتباری افزون بر 43 میلیارد تومان با مشارکت مردم و بنیاد برکت و بانک های عامل در 17 روستای شهرستان فهرج برای اشتغالزایی افراد اجرا شده است، عنوان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه عمرانی، زیر بنایی، مشاغل خرد خانگی، کارگاهی و کسب و کار بنگاهی و بنگاه محور و کارهای اقتصادی بزرگ هم مشارکت می کند.

 وی ادامه داد: در شهرستان فهرج بیشترین طرح های اشتغالزایی در زمینه کسب و کارهای خرد خانگی و کارگاهی است و 379 طرح اشتغالزایی اجتماع محور با اشتغال هزار و 173 نفر محقق شده است.

حجت الاسلام رضا آقاملایی امام جمعه شهرستان فهرج با اشاره به محرومیت این شهرستان گفت: بیکاری یکی از مشکلات مردم شهرستان فهرج است و سبب ایجاد معضلات زیادی در شهرستان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 379 طرح اشتغالزایی توسط بنیاد برکت در کرمان

اجرای 379 طرح اشتغالزایی توسط بنیاد برکت در کرمان