مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 19:122022-01-25سياسي

30 پرونده قتل عمد در استان یزد با صلح و سازش بسته شد


 محمدرضا حداد، رییس اداره توسعه حل اختلاف یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس در این استان با تاکید بر اثرگذاری مثبت برگزاری رویدادهای فرهنگی بر کاهش آسیب های اجتماعی، اظهار کرد: رویکرد پیشگیرانه و میانجی گرایانه رویدادهای فرهنگی می تواند در ترویج فرهنگ صلح و سازش در استان کمک کار بوده و قطعا این جشنواره نیز بنا به زمینه رسانه محور خود اثرات عمیق تری خواهد داشت.

وی افزود: رسانه به معنای عام صدا، سیما و رسانه های نوشتاری کمک دهنده بسیار بزرگ در زمینه فرهنگ سازی مطلوب در حوزه گسترش فرهنگ پیشگیری و صلح و سازش بوده و اثرات اجتماعی بهره مندی از ظرفیت رسانه در سالیان اخیر در اداره توسعه حل اختلاف استان کاملا مشهود است.

رییس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد گفت: اقدامات موفق ما در برگزاری جشن گلریزان، آزادی زندانیان و ترویج فرهنگ صلح و سازش در پرونده های قتل عمد همگی ناشی از قدرت رسانه  و نفوذ کلام مجریان گویندگان، سخنوران و اهالی فرهنگ و هنر دارد.

حداد در پایان با بیان این که در پنج سال گذشته 30 فقره پرونده قتل عمد منجر به صلح و سازش شده خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری چنین رویدادهایی علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین نسل جوان، موجبات فرهنگ سازی در ابعاد مختلف اجتماعی را در سطح جامعه فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 پرونده قتل عمد در استان یزد با صلح و سازش بسته شد

30 پرونده قتل عمد در استان یزد با صلح و سازش بسته شد