مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 19:122022-01-25اجتماعي

معلمی به توانِ غیرت/ ماجرای عبور از رودخانه ای خروشان به عشق دانش آموزان


چرا در این شرایط سخت به کارتان ادامه می دهید؟ معلمی یک تعهد بزرگ است و همچنین یک عشق غیرقابل وصف که اگر شرایط سخت تر از این هم بود رهایش نمی کردیم و بسیاری دیگر از معلمان نیز در همین شرایط تدریس می کنند و اصلا به فکر رها کردن این رسالت بزرگ نیستند.

فقط باید درک کنید وقتی خنده ای از روی علم آموزی بر لبان دانش آموان کوچک و مظلوم این مناطق می نشیند چه حلاوتی بر قلب معلم می نشاند و وقتی که می بیند دانش آموزانش رشد کرده و از مقطعی به مقطع بالاتر می روند چه لذتی دارد.

مدرسه ما یک کانکس فلزی و همزمان خانه معلم است و در این روستا 5 دانش آموز دختر در مقطع ابتدایی تحصیل می کنند که وظایفی از جمله برگزاری جشن ها ایجاد شادابی و نشاط، پرورش و آموزش های فرهنگی نیز در کنار آموزش درسی بر عهده معلم است و در این راستا با آوردن مواد اولیه از شهر و پختن کیک و پیتزا و برف بازی تا حدودی تلاش کرده ام محقق شود و به حمدالله ارتباط خیلی خوبی با دانش آموزان و اهالی روستا برقرار شده.

از طبخ پیتزا تا کیک در مدرسه برای دانش آموزان ایجاد شادابی و نشاط، پرورش و آموزش های فرهنگی نیز در کنار آموزش درسی بر عهده معلم است و در این راستا با آوردن مواد اولیه از شهر و پختن کیک و پیتزا و برف بازی تا حدودی تلاش کرده ام محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمی به توانِ غیرت/ ماجرای عبور از رودخانه ای خروشان به عشق دانش آموزان

معلمی به توانِ غیرت/ ماجرای عبور از رودخانه ای خروشان به عشق دانش آموزان