مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 18:172022-01-25اجتماعي

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان شمالی/کاهش 10 درجه ای دما


سازمان هواشناسی خراسان شمالی در اطلاعیه ای برای هوای استان هشدار نارنجی هواشناسی صادر و از کاهش 8 الی 10 درجه ای دما خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، طبق اعلام سازمان هواشناسی خراسان شمالی، از پنجشنبه بعد از ظهر 7 بهمن ماه 1400 وزش باد، گاهی باد لحظه ای شدید، بارش باران و برف و مه در ارتفاعات کولاک برف و مه را در استان شاهد خواهیم بود و تا اواخر جمعه شب این روند ادامه دار خواهد بود.

همچنین بارش برف و باران، اغلب نقاط به ویژه نیمه شمالی استان اعم از شهرستان های راز و جرگلان، بجنورد، مانه و سملقان، شمال شیروان، اسفراین و شمال گرمه و جاجرم را در برخواهد داشت.

دمای هوای استان از صبح جمعه تا صبح شنبه 8 الی 10 درجه کاهش خواهد داشت.

لغزندگی جاده ها، پدیده مه و کاهش دید در جاده ها و ارتفاعات، کولاک برف و سوزباد، مسدود شدن جاده های برف گیر، احتمال افت فشار گاز از مخاطرات این پدیده جوی خواهد بود.

این سامانه جمعه شب 8 بهمن ماه 1400 از استان خارج خواهد شد.

سازمان هواشناسی برای این روزها توصیه هایی را نیز داشته است که به شرح ذیل می باشد: یخ آب زمستانه باغات، حفاظت از نهالستان ها، تنظیم دما و اطمینان از استحکام پوشش گلخانه ها تنظیم دمای اماکن نگهداری دام و طیور و عدم چرای دام در بارش به ویژه در حاشیه مسیلها عایق بندی کندوها و ادغام کول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان شمالی/کاهش 10 درجه ای دما

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان شمالی/کاهش 10 درجه ای دما