مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 17:322022-01-25اجتماعي

کولاک در انتظار البرز/خطر ریزش سنگ و بهمن در جاده کرج_چالوس


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: بنا بر بررسی الگوهای هواشناسی کولاک برف و باران در انتظار آسمان البرز است.

- محمدرضا فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: بنا به اعلام هواشناسی بررسی نقشه های پیش یابی هوا حکایت از ورود سامانه جدید بارشی و کولاک برف، کاهش دما و یخبندان تا پایان هفته جاری در البرز دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز بیان کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی و سرد از اواخر وقت فردا چهارشنبه تا صبح جمعه هفته جاری پیک بارش پنجشنبه عصر و شب در منطقه البرز مرکزی است.

وی ادامه داد: طی این مدت به ویژه ارتفاعات و جاده های کوهستانی منطقه طالقان و آسارا و جاده کرج - چالوس رخداد رگبار و کولاک ساعتی برف، سقوط بهمن و ریزش سنگ پیش بینی می شود.

این مقام مسؤول تصریح کرد: کولاک برف و وزش باد نسبتا شدید، کاهش دما و یخبندان از مخاطرات این سامانه بارشی است، ضمن آنکه اختلال تردد به دلیل کولاک موقت برف، یخبندان و لغزندگی سطح جاده، سقوط بهمن نیز دور از انتظار نخواهد بود.

فلاح نژاد به مسافران توصیه کردکه از تردد درجاده های کوهستانی مانند جاده کرج - چالوس و ارتفاعات طالقان به علت احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ خودداری نمایند، همچنین رانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک در انتظار البرز/خطر ریزش سنگ و بهمن در جاده کرج_چالوس

کولاک در انتظار البرز/خطر ریزش سنگ و بهمن در جاده کرج_چالوس