مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 17:172022-01-25سياسي

تاکید بر هم اندیشی با بانوان نخبه همدان/ زنان تمدن ساز هستند


استاندار همدان با بیان اینکه جلسات هم اندیشی با بانوان نخبه در استان برگزار می شود گفت: جامعه زنان باید تمدن ساز باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد بعد از ظهر امروز در نشست با جمعی از بانوان استان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و زن اظهار کرد: انقلاب اسلامی حرکت و نهضتی بود که نگرش جهان را به زن تغییر داد.

  وی با بیان اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری، معتقدند جامعه بانوان باید تمدن ساز باشند یادی از مرحومه مرضیه دباغ کرد و گفت: این بانوی مجاهد، مبارز و پرتلاش در نظام ستم شاهی علیه ظلم و جور جنگید و نام بلندی از خود به یادگار گذاشت.

  استاندار همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی جایگاه و نقش سازنده ای برای زنان و بانوان ایران اسلامی ایجاد کرد افزود: بانوان فعال در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، خیرخواه و خیر اندیش اند.

وی نقش زنان و دختران در ایام شیوع ویروس کرونا به ویژه پرستاران را نیز قابل تقدیر و تشکر دانست و اظهار کرد: زنان پرستار با در خطر انداختن سلامتی خود هم شهید راه خدمت شدند و هم توانستند جان و سلامت مردم را حفظ کنند.

وی در ادامه از برگزاری جلسات هم اندیشی با بانوان استان در راستای ارائه نظر و ایده و مشاوره در فرآیند تصمیم سازی خبر داد و گفت: از ظرفیت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر هم اندیشی با بانوان نخبه همدان/ زنان تمدن ساز هستند

تاکید بر هم اندیشی با بانوان نخبه همدان/ زنان تمدن ساز هستند