مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 17:022022-01-25اقتصادي

سازمان حمایت تنها مرجع قیمت گذاری ادوات مکانیزاسیون کشاورزی است


بر اساس مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار و بر اساس تأکید رییس جمهور، سازمان حمایت مرجع قیمت گذاری ادوات مکانیزاسیون کشاورزی است.

- ، عباس تابش در مراسم افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی (ادوات، ماشین آلات و مکانیزاسیون، نهاده ها، سیستم های آبیاری و تجهیزات گلخانه ای) در مشهد اظهار داشت: تنظیم قیمت ها نیز بر عهده ستاد تنظیم بازار است و سامانه 124 نیز برای بررسی قیمت ها قابل قبول است.

وی در پاسخ به وضعیت قیمت گذاری ادوات کشاورزی توسط وزارت جهاد و مرکز توسعه مکانیزاسیون این وزارتخانه بیان کرد: به دلیل اختلاف بین وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حمایت در خصوص درج قیمت، ادوات کشاورزی مشمول قیمت گذاری تثبیتی نیست.

تابش افزود: به همین دلیل مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی سامانه 124 را به عنوان مرجع قانونی تعیین قیمت و بانک کشاورزی را مرجع تسهیلات ادوات کشاورزی تعیین کرد.

وی در مورد سیاست درج قیمت بر روی کالاها بیان کرد: بر اساس بند 23سیاست کلی اقتصاد مقاومتی ما مکلف به شفاف سازی در فرآیند تأمین و توزیع هستیم، به گونه ای که مشخص شود کالاها از درب واحد تولیدی تا انتها که به دست مصرف کننده می رسد چقدر هزینه دارد.

تابش ادامه داد: عدد درج شده بر روی کالا به عنوان قیمت تولیدکننده، مبنای مالیات برای دریافت کنندگان مالیات و همچنین فاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان حمایت تنها مرجع قیمت گذاری ادوات مکانیزاسیون کشاورزی است

سازمان حمایت تنها مرجع قیمت گذاری ادوات مکانیزاسیون کشاورزی است