مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:522022-01-25اقتصادي

برنامه «گفتگو آزاد در منطقه آزاد» در کیش کلید خورد


برنامه «گفتگو آزاد در منطقه آزاد» برای ارائه گزارش عملکرد مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش با هدف شفاف سازی و پاسخگویی به عموم مردم جزیره تهیه می شود.

- به نقل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این برنامه در راستای ارائه گزارش عملکرد معاونت ها، مدیران و روسای ادارات سازمان منطقه آزاد کیش در حوزه های مختلف از قبیل مسائل اقتصادی، فرهنگی، هنری و اجتماعی، فرصت های سرمایه گذاری، گردشگری، طرح های عمرانی، مرتفع کردن مشکلات مردم، اصلاح فرآیندها در سازمان، مبارزه با انحصار گرایی و امضاهای طلایی و .

در دستور کار قرا گرفته است.

با دستور محمدرضا لواسانی این برنامه با محوریت گفتگوی دو سویه میان سازمان و مردم تهیه می شود و تمام معاونان، مدیران و روسای ادارات سازمان منطقه آزاد کیش ملزم به حضور در این برنامه و ارائه گزارش عملکرد خود هستند.

تهیه و پخش این برنامه با توجه به اهمیت اطلاع رسانی از عملکرد و اقدامات سازمان منطقه آزاد کیش در راستای مسوولیت اجتماعی و پاسخگویی صریح به مردم این منطقه ادامه دارد.

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان پل ارتباطی میان سازمان و ساکنان جزیره کیش و اطلاع رسانی به موقع با هدف شفاف سازی و آگاهی بخشی به عموم مردم جزیره نسبت به تهیه برنامه گفتگو آزاد در منطقه آزاد اقدام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه «گفتگو آزاد در منطقه آزاد» در کیش کلید خورد

برنامه «گفتگو آزاد در منطقه آزاد» در کیش کلید خورد