مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:372022-01-25سياسي

برنامه های اجرایی برای مقابله با آسیب های اجتماعی ارایه شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه، برنامه های اجرایی برای مقابله با آسیب های اجتماعی ارایه شود تاکید کرد: طرح های مقابله با آسیب های اجتماعی در اولویت کاری قرار گیرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه، برنامه های اجرایی برای مقابله با آسیب های اجتماعی ارایه شود تاکید کرد: طرح های مقابله با آسیب های اجتماعی در اولویت کاری قرار گیرد.

سیدجواد هاشمی در کارگروه مقابله با آسیب های اجتماعی استان با اشاره به اهمیت مسائل اجتماعی گفت: نباید به آسیب های اجتماعی مصداقی نگاه کرد.

وی با بیان اینکه، آسیب های اجتماعی ابعاد پیچیده و گسترده ای دارد، اظهار کرد: اگر مدیران از یک موضوع اجتماعی غفلت کنند در سایر مسائل نیز دچار مشکل می شویم.

وی با بیان اینکه، مسائل اجتماعی را باید هم اقتصادی هم سیاسی و هم امنیتی بنگیرم و مسائل این حوزه را در اولویت کاری قرار دهیم، افزود: باید با برنامه ریزی و اقدامات، سرعت آسیب ها را کنترل و نسبت به کاهش آنها پرداخته شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: اقدامات زیادی در زمینه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی انجام شده است اما متاسفانه پیچیدگی مسائل به قدری زیاد است که توفیقات در این حوزه در حد لازم نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های اجرایی برای مقابله با آسیب های اجتماعی ارایه شود

برنامه های اجرایی برای مقابله با آسیب های اجتماعی ارایه شود