مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:372022-01-25فناوري

وزیر ارتباطات: راه اندازی موتور جستجوی «ذره بین»


علاوه بر امکانات مناسب ذره بین، استفاده از این موتور جستجو مزیت های ترافیکی مثل ترافیک رایگان در قالب بسته اینترنتی و اینترنت نیم بها را هم دارد.

- وزیر ارتباطات در ادامه معرفی سرویس های ایرانی گفت: موتور جستجوی ذره بین باتلاش جوانان نخبه و با حمایت همراه اول تولید شده و قابل استفاده است.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: طبق قولی که قبلا در مورد معرفی سرویس های ایرانی داده بودم، می خواهم یکی از محصولات فناورانه بومی را به شما هموطنان معرفی کنم؛ محصولی که با ابتکار و تلاش جمعی از جوانان نخبه کشورمان و با حمایت همراه اول تولید شده و قابل استفاده است.

وی افزود: ذره بین یک موتور جستجوی فارسی، ویژه کاربران ایرانی است که تجربه ای فراتر از جست و جویی عادی را برای کاربران فراهم می کند.

ذره بین علاوه بر نمایش نتایج موتورهای جستجو نظیر گوگل از طریق فراجستجوگر خود، امکانات و خدمات ویژه ای ارائه می دهد که وبگردی در اینترنت را بهبود می بخشد.

این موتور جستجو دسترسی کاربران به انواع محتواهای ویدئویی، صوتی و آموزشی در دنیای وب و شبکه های اجتماعی را به راحتی امکانپذیر می کند.

حتی بخش آوا در ذره بین انواع محتواها از موسیقی و پادکست گرفته تا مداحی و کتاب های صوتی را بدون نیاز به دانلود در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: راه اندازی موتور جستجوی «ذره بین»

وزیر ارتباطات: راه اندازی موتور جستجوی «ذره بین»