مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:322022-01-25سياسي

ایجاد بارانداز ریلی پارس آباد در سفر استاندار اردبیل به باکو پیگیری می شود


در سفر استاندار اردبیل به همراه وزیر راه وشهرسازی به جمهوری آذربایجان، ایجاد بارانداز ریلی میان 2 کشور در پارس آباد پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل ، هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست رستم قاسمی، وزیر راه وشهرسازی و رییس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان و با حضور سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل و سایر مقامات کشورمان به منظور پیگیری توسعه روابط 2 جانبه بین ایران و جمهوری آذربایجان به ویژه انجام مذاکرات و توسعه همکاری ها در زمینه حمل ونقل، ترانزیت و پروژه های زیرساختی، به جمهوری آذربایجان سفر کرده اند.

هیأت ایرانی در بدو ورود به شهر فضولی جمهوری آذربایجان که نخستین فرود هواپیمای خارجی در این فرودگاه تازه بازسازی شده بود، مورد استقبال شاهین مصطفی اف معاون نخست وزیر این کشور قرار گرفتند و سپس عازم باکو پایتخت جمهوری آذربایجان شدند.

در سفر استاندار اردبیل و هیأت جمهوری اسلامی ایران به باکو، مسائل مربوط به استان از جمله ایجاد بارانداز ریلی پارس آباد و وضعیت گمرک بیله سوار مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

بازدید از مناطق آزادشده در جنگ قره باغ نخستین روز از سفر هیأت سیاسی و اقتصادی کشورمان به جمهوری آذربایجان، به بازدید از نحوه بازسازی و آشنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بارانداز ریلی پارس آباد در سفر استاندار اردبیل به باکو پیگیری می شود

ایجاد بارانداز ریلی پارس آباد در سفر استاندار اردبیل به باکو پیگیری می شود