مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:272022-01-25اقتصادي

18 سال چشم انتظاری برای رونق تولید/ گرد فراموشی بر کارخانه لبنیات فیروزآباد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، شهرستان فیروزآباد قطب تولید شیر در استان فارس بوده و از کارخانه ای برخوردار است که با داشتن دستگاه های پیشرفته و مجهز توان تولید روزانه 120 تن محصولات لبنی اعم از جمله کره، ماست، دوغ و ماست موسیر، ماست چکیده را دارد.

 با وجود تکمیل این کارخانه هنوز سرمایه در گردشی وجود ندارد تا چرخ های آن به حرکت در آید و علاوه بر تولید محصولات لبنی، برای حدود 120 نفر از جوانان این شهرستان ایجاد اشتغال کند.

این کارخانه در شهرک صنعتی فیروزآباد واقع شده و به دلیل نزدیکی به شهرستان فیروزآباد، علاوه بر شغل برای جوانان بیکار منطقه، رفت و آمد هم برای آنان به راحتی امکان پذیر است.

خبرنگار فارس برای بررسی این مشکل به سراغ مدیرعامل این کارخانه رفت و با او به گفتگو نشست.

مرادی با اشاره به اینکه به خاطر علاقه به این حرفه از همان ابتدای کار شروع به راه اندازی کارگاه لبنیات کرده و کم کم در این کار پیشرفت کرده است، گفت: این امر سبب شد تصمیم به گسترش کسب و کار کرده و این کارگاه کوچک را به کارخانه ای با تجهیزات پیشرفته تر تبدیل کنم.

وی افزود: اوایل کار با سرمایه ای که داشتم نیازی به گرفتن وام بانکی نبود و کار ساخت کارخانه به خوبی پیش می رفت تا این که با وجود تورم مجبور به گرفتن وام های متعدد شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 سال چشم انتظاری برای رونق تولید/ گرد فراموشی بر کارخانه لبنیات فیروزآباد

18 سال چشم انتظاری برای رونق تولید/ گرد فراموشی بر کارخانه لبنیات فیروزآباد