مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:222022-01-25سياسي

نشست بذرپاش و محرابیان / اعلام راهکارهای عبور از مشکلات در حوزه آب و برق


چهارمین جلسه از سلسله نشست های تخصصی وزرای دولت سیزدهم، با حضور رییس کل دیوان محاسبات کشور، وزیر نیرو و جمعی از مسئولان این دو دستگاه برگزارشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، چهارمین جلسه از سلسله نشست های تخصصی وزرای دولت سیزدهم، با حضور مهرداد بذرپاش رییس کل دیوان محاسبات کشور و سیدعلی اکبر محرابیان وزیر نیرو برگزارشد.

در این نشست که سایر مقامات دیوان محاسبات و نمایندگان دیگر دستگاه های نظارتی و معاونین وزیر نیرو هم حضور داشتند، موضوعات مختلف مرتبط با این وزارتخانه مطرح شد و وزیر نیرو و معاونین در جریان شرایط فعلی دستگاه خود قرار گرفتند.

بحران آب و پیامدهای ناشی از آن همچون پدیده ریزگردها، فرونشست زمین و خشکی دریاچه ها و تالاب ها و آثار منفی زیست محیطی از جمله موضوعات مطرح در این جلسه بود و اعلام شد میزان هدر رفت آب طی 4 سال منتهی به 1399 معادل کل تولید آب شرب برای یک سال بوده است.

مواردی همچون برداشت های بی رویه از مخازن زیرزمینی در بخش کشاورزی و آبخوان های کشور ، وجود چاه های غیرمجاز بسیار زیاد، هزینه های بالای نگهداری تاسیسات، تامین مالی و اداری تشکیلاتی، بالا بودن بهای تمام شده آب، نبود سیستم حسابداری مدیریتی (شامل بهای تمام شده، سنجش عملکرد، ERP  و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست بذرپاش و محرابیان / اعلام راهکارهای عبور از مشکلات در حوزه آب و برق

نشست بذرپاش و محرابیان / اعلام راهکارهای عبور از مشکلات در حوزه آب و برق