مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:222022-01-25پزشكي

ابتلای قطعی 3نفر به امیکرون در لامرد/کاهش30درصدی رعایت پروتکل ها


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد گفت: با پایش های انجام شده سه نفر به صورت قطعی در شهرستان لامرد به امیکرون مبتلا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر علیرضا دشت پیما بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه سرعت پذیری ُامیکرون بسیار بالا است اظهار داشت: میزان رعایت پروتکل ها در شهرستان لامرد به زیر 30 درصد رسیده و مراجعات مردم به بیمارستان ها افزایش پیدا کرده، که این نشان از فراموشی مردم از شرایط سخت و دشوار کرونایی است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان لامرد بیش از 150 هزار دوز واکسن کویید 19 در سه نوبت تزریق شده است اظهار داشت : در دوز اول 83 درصد، دوز دوم 80 درصد و در دوز سوم نیز 26 درصد در لامرد واکسن تزریق شده است.

وی با اشاره به این نکته که دوز سوم دوز بوستر و تقویت کننده وحیاتی است افزود: این آمار، آمار بسیار پایینی است و مردم نسبت به تزریق واکسن ها حساسیتی نداشته باشند و بهترین واکسن، در دسترس ترین نوع آن است که از همشهریان لامردی تقاضا دارم که نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

دکتر دشت پیما افزود: متاسفانه بیش از 16 درصد مردم هیچگونه واکسنی را در شهرستان لامرد دریافت نکردند که این زنگ خطر است و ابتلای این گروه به سویه امیکرون خیلی بیشتر از بقیه افراد می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای قطعی 3نفر به امیکرون در لامرد/کاهش30درصدی رعایت پروتکل ها

ابتلای قطعی 3نفر به امیکرون در لامرد/کاهش30درصدی رعایت پروتکل ها