مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:222022-01-25اقتصادي

روایت عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا از میزان افزایش بستری بیماران کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی، پیام طبرسی رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در گفتگو با برنامه فرامتن شبکه افق از افزایش 50 درصدی مراجعات سرپایی و میزان بستری بیماران در بیمارستان ها خبر داد و گفت: - عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا گفت: در چند روز گذشته موج افزایش بستری بیماران کرونایی در کشور 50 درصد افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی، پیام طبرسی رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در گفتگو با برنامه فرامتن شبکه افق از افزایش 50 درصدی مراجعات سرپایی و میزان بستری بیماران در بیمارستان ها خبر داد و گفت: در هفته جاری موارد مثبت اُمیکرون افزایش پیدا کرد، اما موارد مرگ و میر و بستری هنور تغییری نداشته است.

عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا افزود: در صورت ادامه این روند در کشور، پیش بینی می شود که در چند روز آینده علاوه بر افزایش بستری بیماران، شاهد افزایش مرگ و میر هموطنان نیز باشیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت بازگشایی مدارس و دانشگاه ها تصریح کرد: در موضوع بازگشایی مدارس و دانشگاه های کشور نسبت به سلامت دانش آموزان و دانشجویان حساسیت فراوانی وجود دارد، اما با تقویت روند واکسیناسیون و همچنین رعایت اصول بهداشتی می توان شاهد بازگشایی های مراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا از میزان افزایش بستری بیماران کرونا

روایت عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا از میزان افزایش بستری بیماران کرونا