مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:072022-01-25سياسي

نمایشگاه مدرسه انقلاب در 200 آموزشگاه گلستان/ راه اندازی معاونت رسانه در مدارس


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گلستان از برپایی 200 نمایشگاه مدرسه انقلاب در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، جابر جلالی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: نمایشگاه مدرسه انقلاب در 200 آموزشگاه دخترانه و پسرانه استان گلستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مدرسه انقلاب بر دو پایه محتوا و روایت شعر استوار است، تصریح کرد: محتوا بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب در سه بخش دیروز، امروز و فردا فعالیت می کند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گلستان افزود: دانش آموزان خاطرات انقلابی خود را به روایت از مادر و مادربزرگ، پدر و پدربزرگ در مدرسه انقلاب ثبت می کنند.

جلالی بیان کرد: در سال 1397 اتحادیه گلستان به عنوان انجمن دانش آموزی سطح کشور معرفی شد که این اتفاق خوبی است و باید به فال نیک گرفت.

وی با تشریح شکل گیری اتحادیه انجمن های اسلامی تصریح کرد: این مجموعه از سال 1342 فعالیت خود را برای گروه های دانش آموزی آغاز کرد و از سال 1358 به دستور امام راحل فعالیت خود را به صورت رسمی کلید زد.

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گلستان افزود: این اتحادیه یک عضویابی هدفمند دارد که مسوولان شهرستان در مدارس این عضویابی را انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مدرسه انقلاب در 200 آموزشگاه گلستان/ راه اندازی معاونت رسانه در مدارس

نمایشگاه مدرسه انقلاب در 200 آموزشگاه گلستان/ راه اندازی معاونت رسانه در مدارس