مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:072022-01-25سياسي

بدترین ضربه به مردم ایجاد ناامیدی و شرایط را سخت تر نشان دادن است


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب جهاد عظیم روزگار ما را تبیین می دانند از بانوان خواست راوی روایت حق باشند و جلوی تحریف را بگیرند.

- ، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در جمع بانوان شاغل در سازمان تبلیغات اسلامی، ضمن تبریک هفته زن اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی، یک سازمان تمام دولتی به حساب می آید و فقط نفر اول این سازمان از سوی رهبری منصوب می شود و تمام قواعد و ساز و کارها دولتی است و وقتی نهادی دولتی شد تمامی قوانین نهادهای دولتی در آن اجرا می شود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به فرمایش امام علی (ع) که من زرگر نیستم بلکه من کیمیاگرم و مس می گیرم و طلا تحویل می دهم، ادامه داد: در خانه امام علی (ع) و زهرا (س) فقط گره از کار مسکین و فقیر باز نمی شود و اگر از این خانه رو بر نگردانیم مس وجودمان تبدیل به طلا می شود و اتفاق های ارزشمندی در زندگی مان رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه در زندگی کوتاه اما پربرکت حضرت زهرا (س) وظایف سنگین خانوادگی و بچه داری مانع از انجام وظایف اجتماعی، سیاسی و تبیین گری صدیقه طاهره (س) نشد، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب هم در دیدار مداحان با ایشان جهاد عظیم روزگار ما را تبیین می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدترین ضربه به مردم ایجاد ناامیدی و شرایط را سخت تر نشان دادن است

بدترین ضربه به مردم ایجاد ناامیدی و شرایط را سخت تر نشان دادن است