مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:072022-01-25سياسي

بازدید سرزده رییس کل دادگستری استان اصفهان از حوزه قضایی شهرستان سمیرم


رییس کل دادگستری استان اصفهان در بازدید خود از دادگستری سمیرم، گفت: سازش 77 درصدی در شورای حل اختلاف شهرستان سمیرم نشان از فرهنگ صلح و سازش در این شهرستان است.

- حجت الاسلام اسدالله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: در جریان بازدید سرزده از حوزه های قضایی شهرستان نحوه ارائه خدمات قضایی به مردم، تکریم ارباب رجوع، نحوه و اوقات رسیدگی قضایی و اجرای احکام مورد بررسی قرار گرفت که کمبودها و نارسایی هایی که در حوزه قضایی وجود دارد دقیقاً توسط معاونین رصد می شود.

وی افزود: نکته برجسته پیشی گرفتن شهرستان سمیرم، سطح بالای فرهنگ صلح و سازش به دلیل گذشت مردم، زندگی مسالمت آمیز و اعتماد به بزرگان در این شهرستان است که باعث شده 77 درصد از پرونده هایی که به شورای حل اختلاف وارد می شود توسط اعضا منجر به سازش و مختومه شود.

جعفری با اشاره به کمبود نیرو در دستگاه قضایی شهرستان سمیرم تصریح کرد: در شهرستان سمیرم به دلیل کمبود نیروی قضایی درگذشته تعداد پرونده ها افزایشی بوده که در حال حاضر به دلیل تقویت قضات رسیدگی به پرونده ها سرعت گرفته است و امیدواریم با تخصیص نیروهای جدید که به استان داده می شود در بحث جذب و گزینش قضات بتوانیم شهرستان سمیرم را تقویت کنیم و اوقات رسیدگی را کوتاه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده رییس کل دادگستری استان اصفهان از حوزه قضایی شهرستان سمیرم

بازدید سرزده رییس کل دادگستری استان اصفهان از حوزه قضایی شهرستان سمیرم