مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:482022-01-25پزشكي

آزمایش ارزان و سریع کووید-19 که نیازی به روش های کنونی ندارد


پژوهشگران آمریکایی، نوعی آزمایش برای تشخیص کووید-19 ارائه داده اند که به سرعت و با هزینه کم انجام می شود و به بسیاری از امکانات مورد نیاز برای آزمایش های کنونی نیازی ندارد.

- پژوهشگران آمریکایی، نوعی آزمایش برای تشخیص کووید-19 ارائه داده اند که به سرعت و با هزینه کم انجام می شود و به بسیاری از امکانات مورد نیاز برای آزمایش های کنونی نیازی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیوزوایز، پژوهشگران دانشگاه واشنگتن (UW)، آزمایش جدیدی را برای تشخیص کووید-19 ابداع کرده اند که سرعت آزمایش های آنتی ژن را با دقت آزمایش های واکنش زنجیره ای پلیمراز (PCR) ترکیب می کند که در آزمایشگاه های پزشکی و بیمارستان ها پردازش می شوند.

این آزمایش موسوم به آزمایش هارمونی کووید-19 یا (Harmony COVID-19)، یک آزمایش تشخیصی است که مانند آزمایش های واکنش زنجیره ای پلیمراز، مواد ژنتیکی کروناویروس سندروم حاد تنفسی 2 (SARS-CoV-2) را شناسایی می کند اما در حالی که آزمایش های معمولی واکنش زنجیره ای پلیمراز می توانند چندین ساعت زمان ببرند، کیت آزمایش هارمونی می تواند نتایج را در کمتر از 20 دقیقه و با دقت مشابه ارائه دهد.

بری لوتز (Barry Lutz)، استادیار مهندسی زیستی دانشگاه واشنگتن و از پژوهشگران این پروژه گفت: ما این آزمایش را طوری طراحی کردیم که کم هزینه و به اندازه کافی ساده باشد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش ارزان و سریع کووید-19 که نیازی به روش های کنونی ندارد

آزمایش ارزان و سریع کووید-19 که نیازی به روش های کنونی ندارد