مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:332022-01-25دانش

انعقاد 20 تفاهم نامه همکاری دانشگاه شهید بهشتی با دانشگاههای روسیه


رییس دانشگاه شهید بهشتی از انعقاد 20 تفاهم نامه همکاری با دانشگاه های روسیه خبر داد و گفت: بیشتر فعالیت های خود را در حوزه های علوم فنی مهندسی، - رییس دانشگاه شهید بهشتی از انعقاد 20 تفاهم نامه همکاری با دانشگاه های روسیه خبر داد و گفت: بیشتر فعالیت های خود را در حوزه های علوم فنی مهندسی، علوم اجتماعی، علوم پایه، علوم انسانی متمرکز کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سعدالله نصیری قیداری در سیزدهمین نشست معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ،پژوهشی و فناوری که امروز در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار شد، گفت: جذب ارتباطات علمی و فناوری با کشور روسیه و چین بسیار مهم است.

ما 20 تفاهم نامه همکاری با دانشگاه های روسیه داریم و 7 بازدید دانشگاه های شهید بهشتی و از مراکز علمی روسیه داشتیم .

رییس دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد: همچنین ما در دانشگاه شهید بهشتی تعداد 17 اعزام فردی و گروهی بورس علمی به کشور روسیه داشتیم و دنبال توسعه همکاری علمی بین الملی خود با روسیه هستیم که این همکاری از سال 72 شروع شده است.

وی افزود: ما در جلسات مان از رایزن علمی سابق و اسبق روسیه استفاده می کنیم که این فعالیت ها را در حوزه های علوم فنی مهندسی، علوم اجتماعی، علوم پایه، علوم انسانی تقسیم بندی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد 20 تفاهم نامه همکاری دانشگاه شهید بهشتی با دانشگاههای روسیه

انعقاد 20 تفاهم نامه همکاری دانشگاه شهید بهشتی با دانشگاههای روسیه