مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-25پزشكي

تاکنون سه مورد قطعی اُمیکرون در لامرد شناسایی شده است


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد در جنوب استان فارس، از شناسایی سه مورد ابتلا قطعی به سویه کرونای اُمیکرون در این شهرستان خبر داد.

- دکتر علیرضا دشت پیما سه شنبه 5 بهمن به خبرنگاران گفت: شناسایی ابتلا به سویه اُمیکرون، با توجه به سرعت بالای انتقال و بیماری زایی این سویه، هشداری است نسبت به افزایش موارد ابتلا لذا شهروندان باید نسبت به رعایت شیوه نامه ها جدی تر باشند.

او با بیان اینکه با توجه به سرعت بالای شیوع این سویه، احتمالا آمار واقعی ابتلا به اُمیکرون بیش از موارد شناسایی شده است، بر ضرورت تزریق دز سوم واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم، تاکید و اضافه کرد: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در لامرد کمتر از 30 درصد است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد خاطرنشان کرد که حدود 16 درصد از شهروندان در این شهرستان هنوز هیچ یک از دزهای واکسن کرونا را دریافت نکرده اند و احتمال ابتلای این گروه، به کرونا خصوصا سویه جدید، بسیار بیشتر است.

وی در درخصوص میزان واکسن تزریق شده گفت: تاکنون بیش از 150 هزار دُز واکسن کووید19در سه نوبت در شهرستان لامرد تزریق شده که 83درصد افراد دُز اول، 79 درصد دُز دوم و 26 درصد نیز دُز سوم را دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون سه مورد قطعی اُمیکرون در لامرد شناسایی شده است

تاکنون سه مورد قطعی اُمیکرون در لامرد شناسایی شده است