مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-25سياسي

اقتصاد مقاومتی در همه لایه های جامعه عملیاتی شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سیاست اقتصاد مقاومتی باید در همه لایه های جامعه عملیاتی شود چراکه این مهم حل مشکلات درون زا و برون گرا را مورد توجه قرار داده است.

- آیت الله صفایی بوشهری صبح امروز در نشست با مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و قدردانی از تلاش سپاه در عرصه های مختلف فرهنگی، دفاعی، اجتماعی، عمرانی و محرومیت زدایی اظهار کرد: از دیرباز جهان اسلام مورد دو تهاجم فرهنگی و اقتصادی به اشکال مختلف قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه تهاجم اقتصادی به روش های متفاوت انجام می شود، افزود: دشمن در تهاجم فرهنگی دنبال تغییر هویت انسان در ابعاد اخلاقی، رفتاری و اعتقادی و ایجاد ابتذال فرهنگی است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تهاجم فرهنگی و اقتصادی جهان استکبار در شرایط کنونی علیه انقلاب اسلامی بسیار گسترده و بی نظیر است، تصریح کرد: توجه حوزه اقتصادی بسیار مهم است ولی نباید از برنامه های فرهنگی غافل شد که دشمن در تهاجم اقتصادی، برنامه ها و طرح های فرهنگی علیه نظام اسلامی عملیاتی می کند.

وی توجه به برنامه ها و طرح های اقتصادی را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: سیاست اقتصاد مقاومتی باید در همه لایه های جامعه عملیاتی شود چراکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد مقاومتی در همه لایه های جامعه عملیاتی شود

اقتصاد مقاومتی در همه لایه های جامعه عملیاتی شود