مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-25سياسي

خطر ورشکستگی سازمان تامین اجتماعی جدی است


رییس کمیته اشتغال و روابط کار کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به فکر بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی نباشیم این سازمان بیمه گر ورشکست خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاهی خبرگزاری فارس، علی اصغر عنابستانی در مورد اختصاص 90 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت بدهی های سازمان تامین اجتماعی به صورت مشترک با بازنشستگان لشگری و کشوری گفت : سازمان تامین اجتماعی یک سازمان بیمه گر و صندوق بازنشستگی کشوری است که باید وظایف خود را به درستی انجام دهد و در حال حاضر این صندوق بازنشستگی کشور ورشکسته نیست و توانایی پرداخت حقوق بازنشستگان خود را خواهد داشت.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی افزود: طبق اخبار منتشر شده کمیسیون تلفیق 90 هزار میلیارد تومان برای پرداخت بخشی از بدهی های تامین اجتماعی و بازنشستگان لشگری (نیروهای مسلح) اختصاص داده است که در تحلیل این رقم باید در نظر بگیریم که صندوق بازنشستگی لشگری و کشوری یک صندوق ورشکسته است، بر همین اساس قاعدتا از مبلغ در نظر گرفته شده سهم قابل توجهی به سازمان تامین اجتماعی نمی رسد.

بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی به دو شکل است وی در ادامه تاکید کرد: اگر قرار به پرداخت مبلغ 90 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت بدهی دولت به سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر ورشکستگی سازمان تامین اجتماعی جدی است

خطر ورشکستگی سازمان تامین اجتماعی جدی است