مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:022022-01-25سياسي

دستاوردهای خوبی از سفر رییس جمهور نصیب گیلان می شود


استاندار گیلان از سفر رییس جمهوری و هیئت دولت سیزدهم به گیلان در روز جمعه هفته جاری خبر داد و گفت: در این سفر اولویت های استان گیلان با حضور رییس قوه مجریه از نزدیک بررسی می شود.

- اسدالله عباسی در جلسه برنامه ریزی سفر هیئت دولت به گیلان که با حضور مسئولان نهاد ریاست جهموری، فرمانداران و شماری از مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد از سفر آیت الله دکتر رییسی، رییس جمهوری اسلامی ایران و اعضای هیئت دولت مردمی سیزدهم به گیلان خبر داد.

وی با بیان اینکه دستاوردهای خوبی از این سفر نصیب استان گیلان می شود، گفت: وزرای دولت با حضور در شهرستان ها علاوه بر موضوعات شهرستانی، مسائل استانی را نیز بررسی و به رییس جمهوری گزارش می دهند.

استاندار گیلان، همچنین به سفر عصر امروز وزیر راه و شهرسازی به گیلان برای کلنگ زنی احداث پل مرزی آستارا اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ظرفیت عبور از مرز به صورت روزانه حدود 250 کامیون است و این موضوع منجر به توقف و ایجاد صف طولانی برای رانندگان می شود که با احداث این پل ظرفیت عبور به دوبرابر افزایش پیدا می کند.

عباسی ابراز اطمینان کرد که سفر رییس جمهوری و اعضای هیات دولت انقلابی و مردمی سیزدهم مایه برکت برای مردم استان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای خوبی از سفر رییس جمهور نصیب گیلان می شود

دستاوردهای خوبی از سفر رییس جمهور نصیب گیلان می شود