مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:572022-01-25دانش

برگزاری نخستین دوره توان افزایی بدو خدمت اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد


دوره توان افزایی بدو خدمت اساتید به همت مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای تحقق ارتقاء و کارآمدی دوره های تحصیلی در سند تحول و تعالی در حال برگزاری است.

- دوره توان افزایی بدو خدمت اساتید به همت مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای تحقق ارتقاء و کارآمدی دوره های تحصیلی در سند تحول و تعالی در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوره توان افزایی بدو خدمت اساتید برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان چالوس استان مازندران به همت مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در حال برگزاری است.

محمدرضا آبدار مشاور رییس و مدیر ساماندهی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد، گفت: این دوره در راستای تحقق ارتقا و کارآمدی دوره های تحصیلی در سند تحول و تعالی مبنی بر برگزاری دوره های مستمر و توجیهی و ارزیابی استادان در جهت انطباق فکری و روشی با مبنای تربیتی توحیدی و شیوه های آموزش نوین تحول آفرین انجام شده است.

آبدار افزود: استادان شرکت کننده در این دوره که به تازگی حکم پیمانی آنها صادر شده، ضمن آشنایی با اسناد بالادستی به ویژه سند تحول و تعالی دانشگاه، ساختارها، آیین نامه ها و فرآیندهای مرتبط، آموزش های اولیه و عمومی مورد نیاز را در دو حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین دوره توان افزایی بدو خدمت اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد

برگزاری نخستین دوره توان افزایی بدو خدمت اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد