مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:472022-01-25اقتصادي

درج آگهی های غیرواقعی خودرو در سکوهای اینترنتی جلوگیری می شود


قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با همکاری سازمان صمت و پلتفرم های درج آگهی خودرو امکاناتی فراهم شده تا از درج آگهی های غیرواقعی خودرو در سکوهای اینترنتی جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس محمد صادق مفتح امروز در نشست خبری دستاوردهای جدید در حوزه ساماندهی آگهی های الکترونیکی خودرو در محل وزارت صمت، گفت: فضای سایبری یک امکانی است که با توسعه زیرساخت های آن در کشور و توسعه مبانی علمی آن در دنیا امکان تغییر روابط تجاری سنتی را کاملا ایجاد می کند.

  وی افزود: تقویت این ابزارها و ایجاد امکاناتی برای اینکه بتوان از امتیازات فضای سایبری یا مجازی استفاده شود و اطلاعات بیشتری در اختیار خریدار قرار دهد  تا خریدار بتواند انتخاب های بیشتری انجام دهد در بخش بازرگانی و تجارت کشور یک ضرورت است و با توجه به گسترش کلانشهر ها و افزایش ابعاد شهرها و  مشکلات جابجایی، برای خریدار احراز صلاحیت یک ضرورت است.

  وی با تأکید بر اهمیت احراز هویت و سلامت آگهی ها در پلتفرم ها جهت جلوگیری از کلاهبرداری ها بیان داشت: برخی کالاها مانند روغن نباتی، دستمال کاغذی، آب معدنی و .

جزء کالاهای استاندارد هستند، استفاده از پلتفرم ها (سکوهای درج آگهی)  یک ابزار قوی در جهت ایجاد تعادل قیمت است و وزارتخانه از آن استفاده کرده و خواهد کرد و سکوهای درج آگه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درج آگهی های غیرواقعی خودرو در سکوهای اینترنتی جلوگیری می شود

درج آگهی های غیرواقعی خودرو در سکوهای اینترنتی جلوگیری می شود