مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:472022-01-25سياسي

طرح های آب رسانی در مناطق محروم بوشهر اجرا می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرای طرح های آب رسانی در مناطق محروم این استان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

- بوشهر- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرای طرح های آب رسانی در مناطق محروم این استان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحمید حمزه پور ظهر سه شنبه در نشست با نماینده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در بوشهر اظهار داشت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با هدف خدمت به مردم، نظام و دولت و اجرای طرح ها در نقاط محروم ایجادشده است.

وی تصریح کرد: طرح های آب رسانی در مناطق محروم، در راستای قرارداد وزارت نیرو با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با همکاری این نهاد اجرایی می شود.

حمزه پور افزود: رفع نیاز مردم و ارتقا شاخص های بهره مندی از خدمات آب آشامیدنی بهداشتی، کمک به منابع مالی و کاهش هزینه های اجرایی طرح ها اهداف انعقاد تفاهم نامه با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) است.

وی از آغاز اجرای خط انتقال آب رسانی در روستاهای ساحلی تنگستان خبر داد افزود: شرکت آب و فاضلاب استان در اجرای با کیفیت و تکمیل طرح ها توجه ویژه ای دارد که تا قبل از فصل گرمابخش عمده ای از طرح ها تکمیل و افتتاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های آب رسانی در مناطق محروم بوشهر اجرا می شود

طرح های آب رسانی در مناطق محروم بوشهر اجرا می شود