مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-25اقتصادي

وجود 30 هزار واحد راکد در کشور/ دولت مصمم به احیای واحدهای تعطیل است


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با اشاره به وجود 30 هزار واحد تعطیل شده و راکد در کشور، گفت: احیا و راه اندازی واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل از جمله برنامه های دولت در نهضت احیا است که با اولویت واحدهای مرتبط با اقتصاد روستا به اجرا در می آید.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با اشاره به وجود 30 هزار واحد تعطیل شده و راکد در کشور، گفت: احیا و راه اندازی واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل از جمله برنامه های دولت در نهضت احیا است که با اولویت واحدهای مرتبط با اقتصاد روستا به اجرا در می آید.

سید امیرحسین مدنی سه شنبه، پنجم بهمن ماه، در حاشیه بازدید از یک واحد تعطیل شده رب گوجه فرنگی در مشهد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس آمار اکنون در حوزه واحدهای بخش های مختلف معدنی، کشاورزی و صنعتی بیش از 30 هزار واحد تعطیل شده و راکد داریم.

وی ادامه داد: برخی از این واحدها ممکن است قابل احیا نباشند، اما دست کم 20 تا 25 درصد قابل احیا هستند که در قالب نهضت احیا برای بازگرداندن آن ها به چرخه تولید تلاش می کنیم.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با بیان اینکه مساله مهمی که اکنون کشور درگیر آن است تعطیلی بخشی از واحدهای صنعتی است که قابلیت احیا و بازگشت به چرخه تولید را دارند، تصریح کرد: بعضی از این واحده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 30 هزار واحد راکد در کشور/ دولت مصمم به احیای واحدهای تعطیل است

وجود 30 هزار واحد راکد در کشور/ دولت مصمم به احیای واحدهای تعطیل است