مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:272022-01-25سياسي

نظام سلطه نبرد را از صحنه نبرد سخت به جنگ نرم تغییر داده است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: نظام سلطه نبرد را از صحنه نبرد سخت به جنگ نرم تغییر داده و اهدافی نظیر ایجاد شبهه و نفاق بین مسئولان و مردم را در پیش گرفته است.

- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی: نظام سلطه نبرد را از صحنه نبرد سخت به جنگ نرم تغییر داده است ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: نظام سلطه نبرد را از صحنه نبرد سخت به جنگ نرم تغییر داده و اهدافی نظیر ایجاد شبهه و نفاق بین مسئولان و مردم را در پیش گرفته است.

امیر دریادار دوم رضا عباسی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه دشمنان در خصوص حضور فرامنطقه ای ایران، شبهه ایجاد می کند، اظهار کرد: ما باید ضرورت حضور فرامنطقه ای ایران و اهداف جبهه مقاومت را به جوانان تبیین کنیم چراکه توجه نکردن به مسائل فرهنگی تبعاتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمن ما را با جنگ غافل گیر کرد و درگیر جنگ تمام عیار و گسترده شدیم که راهبرد ما در آن مقطع تهدید محور و تدافعی بود اما اکنون با تجربه دوران دفاع مقدس، راهبرد تهدید محور و هدف محور مدنظر ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام سلطه نبرد را از صحنه نبرد سخت به جنگ نرم تغییر داده است

نظام سلطه نبرد را از صحنه نبرد سخت به جنگ نرم تغییر داده است