مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:272022-01-25سياسي

مسائل اجتماعی را باید با نگاه اقتصادی، سیاسی و امنیتی بنگریم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسائل اجتماعی را باید با نگاه اقتصادی، سیاسی و امنیتی بنگریم و مسائل این حوزه را در اولویت کاری قرار دهیم.

- یاسوج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسائل اجتماعی را باید با نگاه اقتصادی، سیاسی و امنیتی بنگریم و مسائل این حوزه را در اولویت کاری قرار دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جواد هاشمی ظهر سه شنبه در کارگروه مقابله با آسیب های اجتماعی استان افزود: نگاه ها و نسل ها تغییر می کنند و باید با هوشیاری بیشتر و در چارچوب قانون برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان تلاش کرد.

وی بیان داشت: نباید به آسیب های اجتماعی مصداقی نگاه کرد و این آسیب ها ابعاد پیچیده و گسترده ای دارد.

هاشمی تصریح کرد: اگر مدیران از یک موضوع اجتماعی غفلت کنند در سایر مسائل نیز دچار مشکل می شویم و باید با برنامه ریزی و اقدامات، سرعت آسیب ها را کنترل و نسبت به کاهش آنها اقدام شود.

وی افزود: اقدامات زیادی در زمینه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی انجام شده اما متأسفانه پیچیدگی مسائل به قدری زیاد است که توفیقات در این حوزه در حد لازم نبوده است.

هاشمی با بیان اینکه یک میلیارد تومان برای آسیب های اجتماعی هزینه شده، گفت: با توجه به اینکه جامعه سنتی به سمت مدرنیته حرکت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل اجتماعی را باید با نگاه اقتصادی، سیاسی و امنیتی بنگریم

مسائل اجتماعی را باید با نگاه اقتصادی، سیاسی و امنیتی بنگریم