مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:272022-01-25پزشكي

احتمال رنگ به رنگ شدن استان مرکزی/واکسیناسیون گروه سنی 9 تا 12 سال از فردا


با افزایش میزان مبتلایان و بستری شوندگان کرونایی در مراکز درمانی استان مرکزی، احتمال تغییر رنگ بندی کرونا در شهرهای مختلف وجود دارد.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با افزایش میزان مبتلایان و بستری شوندگان کرونایی در مراکز درمانی استان مرکزی، احتمال تغییر رنگ بندی کرونا در شهرهای مختلف وجود دارد.

دکتر سیدمحمد جمالیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تغییر رنگ بندی کرونایی شهرهای اراک و تفرش از آبی به زرد اظهار کرد: کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی و کم توجهی به تزریق کامل واکسن به ویژه نوبت سوم موجب شده تا رنگ بندی شهرهای استان از نظر میزان شیوع کرونا تغییر پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه در اعلام وضعیت رنگ بندی کرونایی، رنگ قرمز به معنای خیلی پرخطر، نارنجی یعنی پر خطر و زرد به معنی خطر متوسط است، افزود: میزان مبتلایان به کرونا در استان مانند سایر نقاط کشور در حال افزایش است و متاسفانه آمار بستری شوندگان و مبتلایان به کرونا از روز گذشته افزایش 100 درصدی پیدا کرده است.

دکتر جمالیان افزود: برخلاف اینکه مردم تصور می کنند سوش اُمیکرون ضعیف است اما باید گفت که اینطور نیست و علاوه بر افزایش آمار مبتلایان به دلیل قدرت بالای سرایت، این سوش حتی موجب شده است که برخی مبتلایان جان خود را نیز از دست دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال رنگ به رنگ شدن استان مرکزی/واکسیناسیون گروه سنی 9 تا 12 سال از فردا

احتمال رنگ به رنگ شدن استان مرکزی/واکسیناسیون گروه سنی 9 تا 12 سال از فردا