مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-25ورزشي

تلاش کماندار کامپوند برای حضور در بازی های آسیایی بعد از 4 سال دوری از تیم ملی


عضو تیم ملی کامپوند پس از حضور در تیم ملی گفت: هرچند 4 سال از تیم ملی دور بودم اما به سختی تمرین می کنم تا در بازی های آسیایی چین حضور داشته باشم.

- عضو تیم ملی کامپوند پس از حضور در تیم ملی گفت: هرچند 4 سال از تیم ملی دور بودم اما به سختی تمرین می کنم تا در بازی های آسیایی چین حضور داشته باشم.

مجید قیدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از 4 سال دوری از تیم ملی انتظار نداشتم که دوباره در جمع ملی پوشان قرار بگیرم.

البته تمرینات را به سختی پیگیری می کنم تا در انتخابات درون اردویی با افزایش رکوردم بتوانم در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند که اواخر اسفند برگزار می شود، شرکت کنم.

وی درباره وضعیت تمرینات خود پس از 4 سال دوری از تیم ملی گفت: هر چند در ابتدا شروع کارم تا حدودی با افت رکورد مواجه بودم اما شرایطم در حال حاضر با تمرینات شبانه روزی که در سایت تیروکمان دارم، راضی کننده و رکوردم افزایش پیدا کرده است.

عضو تیم ملی کامپوند یکی از مهمترین اهداف خود را حضور در بازی های آسیایی چین عنوان کرد و افزود: تلاشم بر این است که با قرار گرفتن در جمع چهار بازیکن اصلی ابتدا به مسابقات قهرمانی آسیا تایلند اعزام شوم و سپس با کسب سهمیه در بازی های آسیایی چین حضور پیدا کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش کماندار کامپوند برای حضور در بازی های آسیایی بعد از 4 سال دوری از تیم ملی

تلاش کماندار کامپوند برای حضور در بازی های آسیایی بعد از 4 سال دوری از تیم ملی