مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-25اقتصادي

اشتغال زایی با گل ریزان نیم میلیارد تومانی خیرین شهرستان قنوات قم


خیرین بخش مرکزی و شهرستان قنوات استان قم با گل ریزان 500 میلیون تومان وجه نقد در رونق تولید منطقه خود و اشتغال همشهریان نیازمندشان مشارکت کردند.

- ایسنا/قم خیرین بخش مرکزی و شهرستان قنوات استان قم با گل ریزان 500 میلیون تومان وجه نقد در رونق تولید منطقه خود و اشتغال همشهریان نیازمندشان مشارکت کردند.

محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری کریمه اهل بیت که به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و در شهرستان قنوات قم با حضور بیش از 100 نفر از خیران و نیکوکاران این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه فقر با توزیع پول در بین نیازمندان حل نمی شود بیان کرد: رویکرد کمیته امداد برای کاهش فقر در کشور، مردمی کردن بیش ازپیش این نهاد، اشتغال زایی و توانمندسازی محرومان است.

وی بابیان اینکه راهبرد قرآن برای حذف فقر، پیوند اغنیا به فقرا است، عنوان کرد: تخصصی کردن مراکز نیکوکاری از برنامه های مهم کمیته امداد برای بهره گیری از این راهبرد مهم قرآن است.

مسعودیان راد توجه به مسئله مهارت آموزی و اشتغال نیازمندان را ضروری عنوان و اظهار کرد: گل ریزان خودجوش مردمی در شهر قنوات قابل تحسین و تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی با گل ریزان نیم میلیارد تومانی خیرین شهرستان قنوات قم

اشتغال زایی با گل ریزان نیم میلیارد تومانی خیرین شهرستان قنوات قم