مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-25اقتصادي

پدافند غیرعامل، عاملی مهم در کاهش آسیب پذیری های سیستم حمل ونقل


رییس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل راه و شهرسازی استان قم گفت: استان قم شاهراه و جعبه تقسیم 17 استان کشور است که از این رو امنیت راه در بحث پدافند غیرعامل از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

- ایسنا/قم رییس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل راه و شهرسازی استان قم گفت: استان قم شاهراه و جعبه تقسیم 17 استان کشور است که از این رو امنیت راه در بحث پدافند غیرعامل از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

محمدصادق پیشوایی، رییس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل راه و شهرسازی استان قم، بیان کرد: راه و حمل ونقل یکی از مهم ترین اجزاء اقتصاد ملی محسوب می شود و به دلیل نقش زیربنایی، تأثیر فراوانی بر فرآیند رشد اقتصادی کشور دارد.

وی افزود: موضوع راه چندبخشی است و به جهت نقش مؤثری که در تمام حوزه های صنعت، معدن، تجارت خارجی، خدمات و تعاملات بین المللی دارد بسیار اهمیت داشته و بر اساس آن برنامه ریزان کشور باید سازوکارهای تقویت این بخش را در تمام ابعاد آن فراهم کنند.

پیشوایی به امنیت حمل ونقل و راه اشاره کرد و گفت: بر اساس قوانین و آیین نامه ها، تمامی طرح ها می بایست پیوست مطالعات پدافندی داشته باشند.

در این راستا برای اجرا و توسعه زیرساخت های حمل ونقل کشور و کاهش آسیب پذیری آن در برابر تهدیدات دشمن، توجه دقیق و علمی به موضوعات پدافند غیرعامل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند غیرعامل، عاملی مهم در کاهش آسیب پذیری های سیستم حمل ونقل

پدافند غیرعامل، عاملی مهم در کاهش آسیب پذیری های سیستم حمل ونقل