مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-25سياسي

سیاست های تشویقی برای خروج خودروها و موتورهای فرسوده اجرایی شود


رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران بر تدوین و اجرای سیاست های تشویقی خروج خودروها و موتورسیکلت های فرسوده تاکید کرد.

- ، نشست هم اندیشی بانوان فعال در حوزه محیط زیست، به مناسبت گرامی داشت هفته زن و مادر در سالن اجتماعات شهرداری منطقه 2 تهران، امروز دوشنبه برگزار شد.

این نشست، با حضور سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی، مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست، شینا انصاری مدیرکل محیط زیست شهرداری تهران، مهدی صالحی شهردار منطقه 2 تهران برگزار شد.

همچنین در این نشست که با حضور فعالان محیط زیست از گروه های مردم نهاد، اساتید زن دانشگاه ها، خبرنگاران فعال در حوزه محیط زیست و جمعی از خانواده شهدای محیط زیست حضور داشتند.

در این نشست فعالان محیط زیست مطالبی را در حوزه محیط زیست تهران مطرح کرده و بر ضرورت همکاری بیشتر دانشگاه و حوزه محیط زیست تاکید کردند.

پیرهادی نیز در این نشست گفت: موضوع بانوان به عنوان افرادی که نقش به سزایی در حوزه محیط زیست، اداره، مدیریت و تربیت نسل آینده دارند، این جلسه تشکیل داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های تشویقی برای خروج خودروها و موتورهای فرسوده اجرایی شود

سیاست های تشویقی برای خروج خودروها و موتورهای فرسوده اجرایی شود