مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-25سياسي

طرح صیانت چگونه به شورای نگهبان می رود؟


طرح صیانت بعد از تغییرات چندباره به ایستگاه آخر رسیده و قرار است تا پایان بهمن برای تبدیل شدن به قانون رسمی کشور، به شورای نگهبان ارسال شود.

- این که موضع شورای نگهبان در قبال این طرح چه باشد، مشخص نیست اما پنهان کاری ای که اکنون در رابطه با متن نهایی این طرح رخ داده، سبب نگرانی بسیاری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق در ادامه نوشت: آخرین متنی که از این طرح منتشر شده است، تفاوت چشمگیری با متن های قبلی به ویژه طرح اولیه ای که سال گذشته خبرساز شد، دارد اما آن چه در یک ماه اخیر در رابطه با متن نهایی رخ داده، مشخص نیست.

فقط ایزدخواه، عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت، از نهایی شدن گزارش مرکز پژوهش های مجلس درباره طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی خبر داده است.

مرکز پژوهش های مجلس چند هفته پیش اعلام کرده بود طرح صیانت مغایر با قانون اساسی بوده و اصلاح آن نیازمند زمان بیشتری است اما با توجه به سخنان اخیر این نماینده مجلس گویا زمان بررسی طرح تمام شده و حالا به نظر می رسد نمایندگان تغییرات مد نظر خود را در آن اعمال کرده اند.

این در حالی است که مهرداد ویس کرمی، دبیر کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی، پیش از این گفته بود: در حال حاضر نمایندگان مجلس درگیر تصویب بودجه هستند و پیش بینی می شود که طرح صیانت با آغاز سال جدید ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح صیانت چگونه به شورای نگهبان می رود؟

طرح صیانت چگونه به شورای نگهبان می رود؟