مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:122022-01-25اجتماعي

کاهش دمای 8 استان/ تداوم آلودگی هوای چهار کلانشهر تا فردا


سازمان هواشناسی با صدور یک هشدار نارنجی و سه هشدار زرد رنگ از افزایش سرعت باد در برخی نقاط کشور و کاهش دما و پایداری جوی در شهرهای صنعتی کشور خبر داد.

- سازمان هواشناسی با صدور یک هشدار نارنجی و سه هشدار زرد رنگ از افزایش سرعت باد در برخی نقاط کشور و کاهش دما و پایداری جوی در شهرهای صنعتی کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از افزایش سرعت باد طی بازه زمانی پنج شنبه( 7 بهمن ماه) تا دوشنبه( 11 بهمن ماه) خبر داد.

نوع مخاطره حاصل از این پدیده افزایش ارتفاع موج در ساحل بین 2 تا 3 متر و در فراساحل تا 3.

5 متر است.

منطقه اثر این سامانه پنج شنبه( 7 بهمن ماه) شمال خلیج فارس، نواحی ساحلی و دور از ساحل خوزستان و بوشهر، جمعه( 8 بهمن ماه) تنگه هرمز، خلیج فارس، نواحی ساحلی و دور از ساحل خوزستان، بوشهر و هرمزگان و شنبه( 9 بهمن ماه) تنگه هرمز، خلیج فارس، نواحی ساحلی و دور از ساحل خوزستان، بوشهر و هرمزگان خواهد بود.

یکشنبه (10 بهمن ماه) تنگه هرمز، مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس، نواحی ساحلی و دور از ساحل بوشهر و هرمزگان و دوشنبه (11 بهمن ماه) تنگه هرمز، مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس، نواحی ساحلی و دور از ساحل بوشهر و هرمزگان تحت تاثیر فعالیت این سامانه خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دمای 8 استان/ تداوم آلودگی هوای چهار کلانشهر تا فردا

کاهش دمای 8 استان/ تداوم آلودگی هوای چهار کلانشهر تا فردا