مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-25اقتصادي

100 پروژه گردشگری در آذربایجان شرقی اجرا می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: 100 پروژه گردشگری با حجم 14 هزار میلیارد تومانی در آذربایجان شرقی درحال اجرا است.

- تبریز- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: 100 پروژه گردشگری با ارزش 14 هزار میلیارد تومانی در آذربایجان شرقی درحال اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه صنعت گردشگری استان خبر داد و گفت: امیدواریم با واکسیناسیون عمومی و کاهش آمار مبتلایان شاهد رونق صنعت گردشگری در سال آینده باشیم.

وی با بیان اینکه اصلی ترین بازار هدف ما کشورهای همسایه است، افزود: برنامه های متعددی برای معرفی ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی استان در سطح استان های مختلف و کشورهای هدف داریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه دیجیتال مارکتینگ یکی از اولویت های این اداره کل است، ابراز داشت: برای هرکدام از شهرهای گردشگری استان کلیپ های معرفی به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه شده که برای پخش در شبکه های ملی و برون مرزی اقدام شده است.

حمزه زاده با بیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری در استان افزایش یافته است، گفت: بخش عمده ای از سرمایه گذاری ها در استان مربوط به بحث گردشگری است که نشان می دهد سرمایه گذاران می دانند که آینده گردشگری روشن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 پروژه گردشگری در آذربایجان شرقی اجرا می شود

100 پروژه گردشگری در آذربایجان شرقی اجرا می شود