مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-25بين الملل

گانتس حملات شهرک نشین ها به کرانه باختری را تروریستی خواند


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی حملات روبه فزونی شهرک نشین ها به فلسطینی ها در کرانه باختری و یا نیروهای نظامی اش و فعالان احزاب چپ را تروریستی خواند.

- گانتس حملات شهرک نشین ها به کرانه باختری را "تروریستی" خواند وزیر جنگ رژیم صهیونیستی حملات روبه فزونی شهرک نشین ها به فلسطینی ها در کرانه باختری و یا نیروهای نظامی اش و فعالان احزاب چپ را تروریستی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت روزنامه عبری زبان معاریو، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در توییت هایی حملات روبه فزونی شهرک نشین ها به فلسطینی ها در کرانه باختری و یا نیروهای نظامی اش و فعالان احزاب چپ را تروریستی خواند.

گانتس در توییتی به حملات شهرک نشین ها در روستای حواره واقع در نزدیکی نابلس اشاره کرد و نوشت: جرائم قومیتی اخیر در کرانه باختری اتفاقات جدی بوده و اقداماتی تروریستی هستند و بر همین اساس باید با آنها مقابله کنیم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: به تازگی مذاکراتی درباره این موضوع انجام دادم و در قالب طرح های عملیاتی و قانونی علیه عاملان این جرائم قومیتی، اقدامات گام به گامی برای تقویت استقرار نیروهای ارتش با کمک پلیس و شاباک انجام می شوند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گانتس حملات شهرک نشین ها به کرانه باختری را تروریستی خواند

گانتس حملات شهرک نشین ها به کرانه باختری را تروریستی خواند