مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-25سياسي

مقدم فر: شهید سلیمانی هم در میدان جنگ و هم در میدان جهاد تبیین دین بهترین بود


عضو هیأت داوران جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) این جشنواره را عرصه جهاد تبیین معارف رضوی دانست و گفت: شهید سلیمانی از فعالان میدان جهاد تبیین بود و سخنرانی ها و وصیت نامه کم نظیرش یکی از عرصه های جهاد تبیین بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس نشست خبری دومین جشنواره رسانه امام رضا (ع) با حضور اکبر نصر اللهی دبیر علمی، محسن هوشمند دبیر اجرایی، حمیدرضا مقدم فر عضو هیأت داوران و عبدالکریم خیامی عضو هیأت داوران جشنواره در محل بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس روضوی در تهران برگزار شد.

حمیدرضا مقدم فر در نشست خبری دومین دوره جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) حرم امام رضا (ع) را مهم ترین کانون معنویت دانست و گفت: امروز حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) و آستان قدس رضوی، یکی از بزرگترین کانون ها و مراکز معنویت و نشر معارف اسلامی و تشیع است که این امر اهمیت این جشنواره را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه زیارتگاه به خودی خود دارای عظمت خاصی است، ادامه داد: حرم مطهر رضوی فقط یک زیارتگاه نیست بلکه مرکز و کانونی برای اتصال مردم به خدا، معارف اهل بیت (ع) و توسلات و ادعیه آنهاست به عبارتی حرم مطهر همچون پناهگاهی برای مردم در حوزه معنویت است که با توجه به برگزاری برنامه ها و جلسات مختلف در آن، به مرکزی برای تولید معارف دینی تبدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدم فر: شهید سلیمانی هم در میدان جنگ و هم در میدان جهاد تبیین دین بهترین بود

مقدم فر: شهید سلیمانی هم در میدان جنگ و هم در میدان جهاد تبیین دین بهترین بود