مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-25سياسي

علم الهدی: بسیج اساتید موثرترین نهاد غیر اداری دانشگاه پیام نور محسوب می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علم الهدی در نشست سالانه کانون های بسیج اساتید دانشگاه پیام نور که امروز در سازمان مرکزی برگزار شد، - مشاور سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: بسیج اساتید تشکلی ارزشمند است که باید فعال تر از گذشته قدرت خود را به نمایش بگذارد و با حل مشکلات فرهنگی جامعه، منشاء خدمات ارزنده و باقی الصالحات باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علم الهدی در نشست سالانه کانون های بسیج اساتید دانشگاه پیام نور که امروز در سازمان مرکزی برگزار شد، با ابراز خرسندی از حضور نیروهای ارزشی و انقلابی در بسیج اساتید دانشگاه پیام نور گفت: جریان ارزشی که بر فضای اجرایی کشور و دانشگاه حاکم شده، مایه مباهات و فرصتی برای اجرای جریانات اثر گذار و نهادینه سازی برکات بسیج در کشور است.

وی افزود: بسیج اساتید در دانشگاه پیام نور امروز به عنوان موثرترین نهاد غیر اداری دانشگاه محسوب می شود و باید در حوزه انتصابات مشاورانی برای ریاست دانشگاه باشند تا افراد شایسته با ارزش های انقلابی بر کرسی های مدیریتی قرار گیرند.

علم الهدی با تاکید بر اینکه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور باید در حوزه مسائل فرهنگی فعال تر و پویاتر نسبت به گذشته گام بردارد، اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در فضای کنونی و وجود چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: بسیج اساتید موثرترین نهاد غیر اداری دانشگاه پیام نور محسوب می شود

علم الهدی: بسیج اساتید موثرترین نهاد غیر اداری دانشگاه پیام نور محسوب می شود