مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-25اقتصادي

گازرسانی به 88 روستا در دست اجرا است


مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: گازرسانی به 88 روستای استان اردبیل در حال اجراست تا افزایش پوشش جمعیت روستایی را در استان اردبیل شاهد باشیم.

- سردار اسماعیلی 5 بهمن در جریان بازدید از آخرین وضعیت گازرسانی به مناطق روستایی اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر ساکنان بیش از 35 روستای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد تا جمعیت روستایی تحت پوشش نعمت گاز به بیش از 85 درصد برسد.

وی سرانه خانوارها را در بهره مندی از گاز طبیعی 45 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: شرکت گاز برای هر خانوار 45 میلیون تومان تأمین منابع می کند تا گاز مورد نیاز آنها تأمین و در محل درب منزل تحویل آنها شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: هم اکنون یک هزار و 540 روستای استان اردبیل از نعمت گاز برخوردار هستند و در کنار آن تمام شهرهای استان از گاز طبیعی استفاده می کنند.

اسماعیلی فشار گاز را در شهرهای مختلف استان مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در دورترین نقطه که اصلاندوز است، فشار گاز 400 و در سایر مناطق بین 640 تا 530 فوت است که هیچ مشکلی از بابت افت فشار گاز نداریم.

وی مصرف روزانه گاز را در این روزهای سرد زمستان بیش از 12 میلیون متر مکعب در روز اعلام کرد و ادامه داد: امیدواریم مردم همچنان شرایط مصرف بهینه و درست را رعایت کرده تا ما زمستان بدون قطعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به 88 روستا در دست اجرا است

گازرسانی به 88 روستا در دست اجرا است