مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-25بين الملل

عمران خان به کمپین گوردون براون برای حمایت از افغان ها پیوست


نخست وزیر پاکستان هم بر اهمیت درخواست نخست وزیر اسبق انگلیس که از جامعه جهانی خواسته بود تا میلیاردها پوند را برای سازمان ملل جمع آوری کند تا از مسئله گرسنگی شهروندان افغان جلوگیری کند، - نخست وزیر پاکستان هم بر اهمیت درخواست نخست وزیر اسبق انگلیس که از جامعه جهانی خواسته بود تا میلیاردها پوند را برای سازمان ملل جمع آوری کند تا از مسئله گرسنگی شهروندان افغان جلوگیری کند، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، بیش از 5000 نفر یک طومار اینترنتی را تحت عنوان کودکان را نجات دهید امضا کرده و از دولت لندن خواسته اند تا تلاش های امدادی را رهبری کند و یک کنفرانس اضطراری را ترتیب دهد.

در همین حال عمران خان، نخست وزیر پاکستان به مشارکت خود در پویش جدیدی که توسط گوردون براون، نخست وزیر اسبق انگلیس جهت حمایت از شهروندان افغان راه اندازی شده، اشاره کرده است؛ این پویش جدید که اخیرا در شبکه های اجتماعی تحت عنوان #زندگی افغان ها را نجات دهید به راه افتاده است، نگرانی های ناشی از فاجعه انسانی در افغانستان را افزایش خواهد داد.

براساس آمارهایی که تخمین زده شده، پنج میلیون کودک و چهار میلیون فرد بالغ در حال حاضر از تاثیرات جدی سوءتغذیه رنج می برند و اگر کمک های پیش بینی شده از سوی سازمان ملل ظرف چند روز آینده نرسد، 23 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمران خان به کمپین گوردون براون برای حمایت از افغان ها پیوست

عمران خان به کمپین گوردون براون برای حمایت از افغان ها پیوست