مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:482022-01-25سياسي

چالش های جدی پیش روی تأمین اجتماعی/ به آینده خوش بین هستیم


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: علی رغم اینکه چالش های پیش روی سازمان تأمین جدی است اما بر اساس ارزیابی و تحلیل تخصصی ذیل مسائل مختلف، نسبت به آینده بسیار خوش بین هستیم.

- ، سید میرهاشم موسوی در مراسم معارفه مدیران کل غرب و شرق تهران بزرگ با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و گرامیداشت ایام پیش رو دهه مبارک فجر گفت: امیدوارم به پاس این ایام و رشادت ها و ایثارگری هایی که به پای این شجره طیبه ریخته شده؛ نسبت به آرمان والای جمهوری اسلامی تکلیف خود را ادا کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تبیین دستاوردهای کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در حوزه های مختلف پیشرفت های چشمگیری داشته ایم و مفتخر هستیم که در حوزه تأمین اجتماعی نیز تلاش های مؤثری انجام شده و می توانیم بیش از گذشته در تحقق عدالت اجتماعی که دال مرکزی انقلاب اسلامی است؛ تأثیرگذار باشیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هندسه قدرت را در منظومه جهانی نیز تغییر داد، تاکید کرد: این مکتب نشان داد با شعار ما می توانیم و با اتخاذ رویکرد دینی در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی حضور داشته باشیم.

موقعیت امروز جامعه ما موقعیت خاصی است که خصوصاً نمود آن در فضای اقتصادی و معیشتی ملموس است و سازمان تأمین اجتماعی در چنین شرایطی یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های جدی پیش روی تأمین اجتماعی/ به آینده خوش بین هستیم

چالش های جدی پیش روی تأمین اجتماعی/ به آینده خوش بین هستیم