مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:482022-01-25سياسي

همکاری مشترک ایران،روسیه و چین معادلات جهانی را دچار متحول می کند


همکاری مشترک ایران، روسیه و چین و سایر ملت های استقلال خواه، نیروی عظیم جهانی مقتدری را پدید می آورد که معادلات جهانی را دچار تحول اساسی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو مراقبت از عدم گسترش آن، افزایش تعاملات بین المللی و منطقه ای، حضور در بین مردم و نیز امدادرسانی در پی حوادث طبیعی کاملاً آشکار و موجب تقدیر است.

بادامچیان افزود: البته در موضوع اقتصاد مردمی، نیاز به تجدیدنظر در سیاست ها و نیز برخی مسئولان اقتصادی است که نتوانسته اند وظایف خود را به طور مطلوب به اجرا برسانند.

وی با بیان اینکه نمایندگان در بررسی و تدوین بودجه 1401 دقت کافی را داشته باشند تا بودجه ای متناسب با گام دوم و راهگشا به تصویب برسد و تحولی ویژه در بودجه و ارقام آن پدید بیاورند، از نمایندگان مردم خواست در ماه های پایانی سال 1400، اقدامات مناسبی را برای حل مشکلات اقتصادی مردم تدبیر کنند.

دبیرکل حزب موتلفه از هموطنان نیز درخواست کرد در پایان سال شادی خود را با کمک های مومنانه با دیگران تقسیم کنند و به شکرانه سلامتی از بلیه کرونا ، این کمک ها را افزایش دهند.

بادامچیان با اشاره به مذاکرات وین نیز گفت: توافق موقت و یا هر نوع بازی های استعماری آمریکا و همدستانش تلاش بی فایده آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مشترک ایران،روسیه و چین معادلات جهانی را دچار متحول می کند

همکاری مشترک ایران،روسیه و چین معادلات جهانی را دچار متحول می کند